Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referenta ds. administracyjnych w Wydziale Organizacyjno Prawnym
Wymagania obligatoryjne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- co najmniej 2 letni staż pracy
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel)
- wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
Zakres wykonywanych zadań
- przyjmowanie oraz rejestracja korespondencji kierowanej do Wydziału Organizacyjno-Prawnego oraz do pracowników
- organizacja spotkań i narad realizowanych w ramach zadań wykonywanych przez Wydział Organizacyjno-Prawny
- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do wydziałów wskazanych w dekretacji
- obsługa centrali telefonicznej w Sekretariacie Burmistrza
- informowanie interesantów zgłaszających się do sekretariatu o procedurze załatwiania spraw w urzędzie miasta i gminy,
Zakres odpowiedzialności
- zgodnie z zakresem czynności
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- życiorys – CV
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli