Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
na podstawie art. 3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Rzecznik Prasowy
Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
Wymagania obligatoryjne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- co najmniej pięcioletni staż pracy dziennikarskiej lub na stanowisku rzecznika prasowego,
- znajomość specyfiki i problemów samorządu gminnego,
- znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r., Nr 5, poz. 24 ze zm.),
- znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel),
Wymagania dodatkowe
- preferowane przygotowanie z zakresu komunikacji, mediów, public relations, kreowania wizerunku firmy,
- co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
Zakres wykonywanych zadań
- obsługa informacyjno – prasowa Burmistrza i Urzędu Miasta i Gminy,
- współpraca ze środkami publicznego przekazu – bieżące informowanie mediów publicznych o działalności Burmistrza i Rady Gminy i Miasta,
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi wydziałami odpowiedzi na zapytania i interwencje prasowe, telewizyjne i radiowe, przygotowywanie projektów sprostowań,komunikatów i ogłoszeń,
- współdziałanie z naczelnikami wydziałów i kierownikami jednostek realizujących zadania Gminy w zakresie kreowania wizerunku Gminy,
- organizowanie konferencji prasowych i przekazywanie środkom społecznego przekazu komunikatów o decyzjach, programach i ważniejszych działaniach organów Gminy i Miasta oraz Urzędu Miasta i Gminy,
- analizowanie informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych o działalności organów Gminy i Miasta, monitoring mediów publicznych oraz przygotowywanie serwisu prasowego,
- współpraca z mediami w zakresie autoryzacji informacji utrwalonych środkami technicznymi,
- koordynowanie działań związanych z redagowaniem i wydawaniem publikacji gminnych,
Zakres odpowiedzialności
- zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zakresem czynności,
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys – CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli