Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. księgowości materiałowej w Wydziale Budżetowym
Wymagania obligatoryjne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- co najmniej 3 letni staż pracy
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel)
- wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
- umiejętność posługiwania się klasyfikacją środków trwałych oraz obowiązującymi stawkami amortyzacji
Zakres wykonywanych zadań
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia w użytkowaniu, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych polegających na bieżących zapisach w księgach inwentarzowych przychodów i rozchodów wyposażenia i środków trwałych zgodnie z klasyfikacją rodzajową,
- dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- uzgadnianie miesięczne zgodności sald w księgach inwentarzowych z kontami syntetycznymi,
- wycena rzeczowych składników majątkowych ujętych na arkuszach spisu z natury oraz ustalanie różnic inwentaryzacyjnych,
- sporządzania sprawozdawczości statystycznej środków trwałych,
- dokonywanie na bieżąco zgodnie z ewidencją, oznakowań środków trwałych w pomieszczeniach urzędu,
- sporządzanie informacji do projektu budżetu o stanie mienia komunalnego,
Zakres odpowiedzialności
- zgodnie z zakresem czynności
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- życiorys – CV
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli