Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
na podstawie art.3 a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Naczelnik Wydziału Budżetowego
Wymagania obligatoryjne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel)
- wysoka kultura osobista
- znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości, podatków, finansów publicznych Wymagania dodatkowe
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność rozwiązywania problemów
Zakres wykonywanych zadań
- prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi jednostki budżetowej,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki budżetowej,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki,
- organizowanie pracy wydziału, ustalanie szczegółowych zakresów czynności pracowników, kontrola realizacji tych czynności,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości jednostki budżetowej,
- zastępstwo Skarbnika Gminy
Zakres odpowiedzialności
- zgodnie z zakresem czynności
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny
- życiorys – CV
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli