logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


Zakres zadań biura:

-  kształtowanie polityki przestrzennej gminy poprzez koordynację opracowywanych zmian Studium uwarunkowań
   i kierunków zagospodarowania przastrzennego oraz planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogatynia,
- ustalanie nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych,
- nadawanie numerów porządkowych dla nowowybudowanych obiektów,
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie decyzji o:
   - opłacie adjacenckiej wynikającej z dokonania podziału nieruchomości
   - o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
   - podziale nieruchomości,
- wydawanie postanowień  w zakresie sposobu i możliwość podziału nieruchomości,
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
- współudział w uzgadnianiu planów zagospodarowania przestrzennego w toku ich opracowywania,
- współudział w konsultacjach społecznych i wykładanie planów dp publicznego wgladu,
- współpraca z konserwatorem zabytków w zakresie ochrony zabytków i dóbr kultury, prowadzenie gminnej ewidencji.

 
 

Ilość odwiedzin: 2086
Nazwa dokumentu: Zakres zadań biura
Podmiot udostępniający: UMiG w Bogatyni
Osoba, która wytworzyła informację: Stefan Niementowski
Osoba, która odpowiada za treść: Stefan Niementowski
Osoba, która wprowadzała dane: Anetta Bednarek
Data wytworzenia informacji: 2009-09-16 13:15:00
Data udostępnienia informacji: 2009-09-16 13:15:00
Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-16 13:44:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner