Nazwa sprawy:
Nadanie przez prezydenta RP medalu „Za długoletnie pożycie małżeńskie”
Opis procedury załatwienia sprawy :
Jubilaci lub najbliżsi krewni zgłaszają w urzędzie stanu cywilnego jubileusz 50-lecia pożycia małżeńskiego.
Niezbędny formularz: brak
Wymagane dokumenty:
do wglądu:
- odpis aktu małżeństwa Jubilatów (nie należy przedstawiać żądanego dokumentu w przypadku, gdy akt
małżeństwa sporządzony został w tut. USC).
- dowody osobiste Jubilatów
Opłata skarbowa: brak
Termin załatwienia sprawy: do 180 dni.
Forma załatwienia sprawy : uroczyste wręczenie medali przez Burmistrza MG Bogatynia
Miejsce złożenia i odebrania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Daszyńskiego 1
parter pok. 6
tel. 075 773 21 10 w. 124
Miejsceodebrania dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Daszyńskiego 1
parter pok. 6
tel. 075 773 21 10 w. 124
Sprawę prowadzi / informacji udziela:
Joanna Wietrzykowska – Kierownik USC
Maria Machulak - Z-ca Kierownika USC
Iwona Radziechowska – podinspektor ds. USC
parter, pokój. nr 6,
tel. 075 773 21 10 w. 124
Podstawa prawna:
Ustawy o orderach i odznaczeniach z dnia 16 października 1992r. (Dz.U. Nr 90, poz. 450 z późn. zm.),
Rozporządzenie Prezydenta RP z dnia 15 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania
w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów (Dz.U. Nr 277, poz. 2743 z późn. zm.).
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 8.00 – 18.00
wtorek – czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.00 – 15.00