Nazwa sprawy:
Zwrot kosztów dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły/ośrodka
Krótki opis procedury załatwienia sprawy:
Rodzic / opiekun składa wniosek do burmistrza o zwrot kosztów dowozu niezwłocznie po skierowaniu dziecka niepełnosprawnego do ośrodka, a następnie comiesięcznie składa bilety do rozliczenia. Gmina zawiera porozumienie
z rodzicem / opiekunem. Zwrot kosztów dojazdu ucznia następuje w oparciu o dostarczone przez rodzica / opiekuna bilety
za korzystanie z publicznych środków transportu.
Niezbędny formularz – karta usług:RES-VII/3/1
Wymagane dokumenty:
- aktualne orzeczenia:
- o niepełnosprawności dziecka,
- poradni psychologiczno-pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego dziecka,
- skierowanie dziecka do kształcenia specjalnego w danej placówce (dotyczy tylko szkół lub ośrodków specjalnych).
Opłaty: bez opłat
Termin załatwienia sprawy: do 30 dni
Forma załatwienia sprawy: pisemna (porozumienie między gminą a rodzicem/opiekunem)
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1, pok. nr 3
Miejsce odebrania dokumentów:
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
ul. 1 Maja 29, pok. nr 10-11
tel. 075 77 39 604,
tel./fax 075 773 24 82
Sprawę prowadzi/informacji udziela:
Monika Cisek- Inspektor ds. księgowości budżetowej i rozliczeń finansowych,
tel. 075 773 96 04
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (t.j. Dz. U. Nr 256 z 2004 r., poz. 2572 ze zm.)