logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


Wydział  Zamówień Publicznych

1)  Na  wniosek  wydziałów,  przeprowadzanie  postępowań  o  zmówienie  publiczne  zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
2)  Wnioskowania  do Burmistrza Miasta  i Gminy Bogatynia  o wyrażenie  zgody  na  uruchomienie postępowania o  zamówienie publiczne w przypadku, gdy postępowanie przygotowuje Dział zamówień publicznych 
3)  Przygotowania projektów  zarządzeń Burmistrza Miasta  i Gminy Bogatynia o powołaniu Komisji Przetargowych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
4)  Zamieszczania  drogą  elektroniczną   w Biuletynie  Zamówień  Publicznych  ogłoszeń  o  zamówieniu i ogłoszeń o udzieleniu zamówienia. 
5)  Przekazywania do publikacji na stronie  internetowej Urzędu Miasta  i Gminy w Bogatyni oraz w miejscu publicznie dostępnym (tablica ogłoszeń) ogłoszenia o wszczęciu postępowania oraz wyborze oferty.
6)   Przekazywania  do  publikacji  Prezesowi  Urzędu  Zamówień  Publicznych  oraz  Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń  wymaganych przepisami prawa.
7)  Dokumentowania czynności związanych z przekazaniem i publikacją ogłoszeń.
8)  W przypadku prowadzenia przez Wydział Zamówień Publicznych  postępowań o udzielenie  zamówienia  publicznego  bez  powoływania  Komisji  Przetargowej  przedstawiania Burmistrzowi Miasta  i Gminy projektu: ogłoszenia o wszczęciu postępowania, Specyfikacji  Istotnych Warunków  Zamówienia, wyjaśnienia  treści  SIWZ,  rozstrzygnięcia  protestu oraz  propozycji  wykluczenia  wykonawcy,  odrzucenia  oferty,  wyboru  najkorzystniejszej oferty bądź unieważnienia postępowania.  
9)  Przekazywania do publikacji na stronie  internetowej Urzędu Miasta  i Gminy Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia,  zapytań  i wyjaśnień  dotyczących  treści  SIWZ,  protestów, wezwań skierowanych do wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu  oraz rozstrzygnięć protestu.
10) Na wniosek wykonawcy przekazywania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
11) Zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  prowadzenia,  udostępniania    i  przechowywania dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne (protokołu wraz z załącznikami).
12) Przekazywania do  realizacji   poszczególnym wydziałom zawartych umów w wyniku prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne.
13) Prowadzenia rejestru prowadzonych i udzielonych zamówień  publicznych.
14) Prowadzenia rejestru zawartych umów w wyniku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
15) Sporządzania rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
16) Prowadzenia zbioru przepisów prawnych z zakresu zamówień publicznych. 
17)  Inicjowania szkoleń z zakresu zamówień publicznych.

Ilość odwiedzin: 2086
Nazwa dokumentu: Wydział Zamówień Publicznych
Podmiot udostępniający: UMiG Bogatynia
Osoba, która wytworzyła informację: Danuta Gogola
Osoba, która odpowiada za treść: Olimpia Stanaszek
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Łohyn
Data wytworzenia informacji: 2009-02-24 08:37:23
Data udostępnienia informacji: 2009-02-24 08:37:23
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-24 08:41:22

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner