Nazwa sprawy:
Wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym
Opis procedury załatwienia sprawy
W razie utraty lub zniszczenia dokumentów, przedsiębiorca może złożyć wniosek o wydanie wtórnika.
Niezbędny formularz: karta usług
Wymagane dokumenty:
- oświadczenie o zwrocie dokumentu w przypadku odnalezienia,
- dokument potwierdzający fakt utraty zezwolenia (np. protokół z Policji),
- potwierdzenie uiszczenia opłaty.
Opłaty:
- wydanie wtórnika pobiera się opłatę wysokości 50 % opłaty, jak za wydanie zezwolenia,
- wydanie wypisu z zezwolenia 1% opłaty jak za wydanie zezwolenia.
Opłatę wnosi się w kasie lub na bankowy rachunek urzędu nr 97 8392 0004 3900 2059 2000 0030 przed wydaniem wtórnika zezwolenia i wypisów.
Termin załatwienia sprawy : do 1 miesiąca
Forma załatwienia sprawy: pisemna (wtórnik zezwolenia)
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1
parter, pokój 3
Miejsce odbioru dokumentów:
osobiście w Wydziale Gospodarki Gruntami i Handlu, ul.Daszyńskiego 1
II piętro, pokój 25c
Sprawę prowadzi / informacji udziela:
Ewa Jermak- specjalista ds. obrotu nieruchomości i transportu
tel.075 773 30 50 wew.114
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn.zm.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071
z późn.zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne
związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji
zawodowych (Dz.U. z 2007r. Nr 235, poz.1726)
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 8.00 – 18.00
wtorek – czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.00 – 15.00