logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Jednostki budżetowe
   plus Szkoły
   minus Przedszkola
      plus Publiczne Przedszkole nr 3
      plus Przedszkole Publiczne nr1
      plus Przedszkole Publiczne Nr 4
      plus Publiczne Przedszkole nr 5
      minus Publiczne Przedszkole nr 6
         minus Strona główna
         minus Status prawny
         minus Organizacja
         minus Statut
         minus Struktura własnościowa
         minus Tryb działania
         minus Przedmiot działalności i kompetencje
         minus Załatwianie spraw
         minus Majątek
         minus Strona internetowa
         minus Archiwa danych
         minus Informacje nieudostępnione
         minus Nabór na wolne stanowisko urzędnicze 2019
         minus Nabór na wolne stanowisko urzędnicze 2023
         minus Programy
         minus Zarządzenia i regulaminy
            minus 2017
            minus 2018
            minus 2019
            minus 2020
            minus 2021
            minus 2022
            minus 2023
            minus 2024
         minus Inspektor ochrony danych
         minus Raport o stanie dostępności
         plus Sprawozdania finansowe
      plus Publiczne Przedszkole nr 7
   plus Zespoły Szkolno-Przedszkolne
   plus Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bogatyni
   plus Integracyjny Żłobek Publiczny Nr 1
   minus Bogatyński Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Bogatyni
   plus Straż Miejska
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


Załączniki do pobrania: 2023-04-14 10:59:44 - 02. s pogotowia kasowego (192.00 kB)
2023-04-14 11:00:19 - 03. ws komisji rekrutacyjnej (340.24 kB)
2023-04-14 11:00:55 - 04. ws regulaminu rekrutacji 23-24 (278.18 kB)
2023-04-14 11:01:24 - 05. ws komisji likwidacyjnej (224.90 kB)
2023-04-14 11:01:55 - 06. ws regulaminu organizacyjnego (182.25 kB)
2023-04-14 11:02:33 - 07. ws polityki rachunkowości (304.23 kB)
2023-04-14 11:03:01 - 08. ws komisji likwidacyjnej (225.90 kB)
2023-04-14 11:04:21 - 09. ws regulaminu wynagradzania (181.39 kB)
2023-10-25 14:23:43 - 10. ws Regulaminu Kontroli Zarządczej (281.11 kB)
2023-10-25 14:24:13 - 11. ws zastępstwa za kierownika gospodarczego (170.44 kB)
2023-10-25 14:25:02 - 12. ws aneksu nr 2 do Ewidencjonera (433.30 kB)
2023-10-25 14:25:37 - 13. ws organizacji na czas remontu (235.44 kB)
2023-10-25 14:26:08 - 14. ws Instrukcji Kancelaryjnej (293.62 kB)
2023-10-25 14:26:40 - 15. ws Regulaminu pracy zdalnej (163.15 kB)
2023-10-25 14:27:06 - 16. ws Regulaminu Pracy (269.65 kB)
2023-10-25 14:27:44 - 17. ws instrukcji dysponowania kluczami (157.63 kB)
2023-10-25 14:28:17 - 18. ws stawki żywieniowej dla pracowników (146.20 kB)
2023-10-25 14:28:44 - 19. ws Regulaminu zamówień publicznych (161.36 kB)
2023-10-25 14:29:12 - 20. ws zastępstwa za kierownika gospodarczego (171.41 kB)
2023-10-25 14:29:42 - 21. ws naboru na stanowisko urzędnicze (214.57 kB)
2023-10-25 14:30:15 - 22. ws dni wolnych AiO (187.40 kB)
2023-12-21 09:37:16 - 23. ws powołania Komisji Likwidacyjnej (221.17 kB)
2023-12-21 09:37:45 - 24. ws inwentaryzacji (238.97 kB)
2023-12-21 09:38:17 - 25. ws zastępstwa za kierownika gospodarczego (168.89 kB)
2023-12-21 09:39:13 - 26. ws dni wolnych AiO za święto przypadające w sobotę (194.37 kB)
2023-12-21 09:39:53 - 27. ws powołania Komisji Rekrutacyjnej na rok 24-25 (239.36 kB)
2024-01-29 12:56:19 - 28. ws kontroli kasy (229.27 kB)

Ilość odwiedzin: 2087
Nazwa dokumentu: 2023
Skrócony opis: 2023
Osoba, która wytworzyła informację: Ewa Gorczyca
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gorczyca
Osoba, która wprowadzała dane: Arleta Kowalska
Data wytworzenia informacji: 2023-04-14 10:58:06
Data udostępnienia informacji: 2023-04-14 10:58:06
Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-29 12:56:27

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner