BURMISTRZ MIASTA I GMINY W BOGATYNI OGŁASZA NABÓR
na stanowisko referenta ds. informacji i promocji w Wydziale Funduszy Zewnętrznych i Promocji Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku:
- wykształcenie wyższe,
- preferowane: marketing i promocja,
b) przy wykształceniu wyższym minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata pracy na stanowiskach w urzędach administracji samorządowej lub urzędach administracji państwowej,
c) spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.),
II. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
- finansach publicznych,
- samorządzie gminnym,
b) umiejętność bieglej obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,
c) umiejętność pracy w stresie,
d) obowiązkowość, staranność, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
III. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
1. Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania określone w zakresie czynności tj.:
- organizacja współpracy Gminy Bogatynia ze społecznościami lokalnymi aktywnie poszukującymi miejsca pracy,
- tworzenie, prowadzenie i bieżąca aktualizacja Banku Informacji o wolnych miejscach pracy na rynku lokalnym i regionalnym,
- organizowanie spotkań, szkoleń związanych z aktywizacją osób bezrobotnych,
- przygotowywanie wniosków oraz koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem środków z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- sprawozdawczość i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację projektów prowadzonych w zakresie działania Gminnego Centrum Informacji,
- inicjowanie udziału gminy w otwartych konkursach celem ubiegania się o dotacje z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- uczestniczenie w szkoleniach związanych z problematyką przygotowania wniosków o środki z funduszy zewnętrznych,
- wytwarzanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej,
- monitorowanie przepisów oraz zgłębianie wiadomości dotyczących prawa unijnego,
- rzetelne i terminowe prowadzenie rejestru korespondencji Wydziału Funduszy Zewnętrznych i Promocji,
- prowadzenie wymaganej dla potrzeb Wydziału Funduszy Zewnętrznych i Promocji pełnej dokumentacji.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
4. Dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,
5. Kwestionariusz osobowy,
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin: do dnia 29.08.2006 r.,
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1,
Biuro Obsługi Interesanta (pok. nr 3) lub listem poleconym.
VI. Dodatkowe informacje:
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane,
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia II etapu naboru,
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- Szczegółowy tryb przeprowadzania naboru określa Regulamin Naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na stanowiska Kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
Burmistrz
Miasta i Gminy Bogatynia
mgr Gerard Świstulski