logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


     Główny Specjalista Ds. Systemu Zarządzania Jakością

1) Przygotowywania programu auditów.
2) Zawiadamiania    naczelników wydziałów,  samodzielnych  stanowisk  o  zatwierdzeniu  programu auditów  na dany rok oraz informowanie o  wprowadzonych do niego zmianach.   
3) Przygotowywania informacji  do naczelników wydziałów, samodzielnych stanowisk  dotyczących przedkładania danych w zakresie wykonanych pomiarów wprowadzonych procesów.
4) Przygotowania zbiorczych zestawień wyników pomiarów poszczególnych procesów  i pro-
cedur.
5) Prowadzenia rejestru działań korygujących i zapobiegawczych.
6)  Identyfikowania dokumentacji, tj:
a)  Norm ISO
b)  egzemplarze wzorcowe 
c)  protokoły ze spotkań zespołu  SZJ
d)  sprawy różne
e)  audit – sprawy różne
f)  raporty z auditów wraz z  protokołami niezgodności  
g)  ankiety
h)  szkolenia
i)  pomiary mierników
j)  przegląd zarządzania
k)  rejestr działań korygujących i zapobiegawczych
7) Przygotowywania  zapisów w kartach  zmian do:  księgi jakości,   procesów, procedur, instrukcji.
8) Przygotowania wzorcowych egzemplarzy księgi jakości,   procesów, procedur, instrukcji.
9) Rozpowszechniania  informacji  ,  za potwierdzeniem  ich odbioru o wprowadzonych  zmianach w księdze jakości, procesach, procedurach, instrukcjach oraz  wprowadzeniu zarządzeń  burmistrza i wszelkich zmian  dotyczących  systemu zarządzania jakością.
10)  Nadawania  statusu dokumentom  SZJ,  tj.:  księdze  jakości,     procesom, procedurom,  instrukcjom, drukom.
11)  Gromadzenia, rozpowszechniania, uaktualniania, archiwizowania dokumentacji SZJ.
12)  Protokołowania  posiedzeń komisji  SZJ, czuwanie nad realizacją podjętych  ustaleń.
13)  Zbierania  informacji  o  niezbędnych  drukach  dla  potrzeb  interesantów,  przygotowanie w tym zakresie wymaganych zamówień. 
14)  Czuwania nad ciągłą dostępnością druków dla potrzeb interesantów
15)  Nadzorowania  wyposażenia  do  monitorowania.  Utrzymanie    wyposażenia  w  ciągłej przydatności ( legalizacja). Znakowanie wyposażenia w zakresie ważności legalizacji.
16)  Przygotowania materiałów dla potrzeb analiz danych:
a) wpływające skargi i wnioski,
b) ankiety badające oczekiwania i satysfakcję interesantów,
c)  raporty z auditów wewnętrznych,
d) działania korygujące i zapobiegawcze,
e) wyniki pomiarów efektywności, dokonywanych przez   
f)  naczelników poszczególnych wydziałów.

Nazwa dokumentu: Główny Specjalista Ds. Systemu Zarządzania Jakością
Podmiot udostępniający: UMiG Bogatynia
Osoba, która wytworzyła informację: Danuta Gogola
Osoba, która odpowiada za treść: Olimpia Stanaszek
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Łohyn
Data wytworzenia informacji: 2008-05-27 11:55:22
Data udostępnienia informacji: 2008-05-27 11:55:22
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-24 09:13:27

Wersja do wydruku...

corner   corner