Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
- Księgi inwentarzowe.
- Rejestr pracowników.
- Ewidencja akt osobowych pracowników.
- Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli.
- Ewidencja zastępstw.
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych.
- Księga uczniów.
- Protokoły Rad Pedagogicznych, WDN
- Księga druków ścisłego zarachowania.
- Ewidencja dokumentacji szkolnej.
- Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych.
- Rejestr korespondencji.
- Ewidencja czasu pracy.
- Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego.
- Składnica akt dokumentacji szkoły.
- Rejestr umów
- Rejestr delegacji służbowych
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Dokumentacja klasowa
- Dziennik lekcyjny
- Sprawdziany, prace klasowe, testy
- Protokoły z zebrań klasowych
Nauczyciel powinien umożliwić rodzicom wgląd do ww. dokumentów z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Wychowawca powinien umożliwić wgląd rodzicom do dokumentów szkolnych
- Statut Szkoły,
- Wewnątrzszkolny System Oceniania
- Podstawy Programowe
- Protokoły Rady Rodziców /w sekretariacie szkoły/
Wydawanie duplikatów
Wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej – do pobrania w sekretariacie.
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię).
3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu.
4. Opłatę należy wnieść na konto szkoły na podstawie faktury wystawionej przez księgowość.
5. Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni.
Wydanie duplikatu świadectwa szkolnego
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa - do pobrania w sekretariacie szkoły.
2. Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu.
4. Opłatę należy wnieść na Konto szkoły na podstawie faktury wystawionej przez księgowość.
5. Termin wykonania duplikatu świadectwa do 14 dni.
Ilość odwiedzin: | 11847 |
Nazwa dokumentu: | Archiwa danych |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 5 w Bogatyni |
Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Czarnecka |
Osoba, która odpowiada za treść: | Małgorzata Turkiewicz-Baczmańska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Czarnecka |
Data wytworzenia informacji: | 2021-02-23 10:38:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2021-02-23 10:38:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2021-02-23 13:31:36 |