O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999r. ze zmianami) oraz w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2005 nr 64 poz. 565 ze zmianami)
Nazwa dokumentu: | Załatwianie spraw |
Osoba, która wytworzyła informację: | Aneta Szczecińska - inspektor ds kadr |
Osoba, która odpowiada za treść: | mgr inż. Irena Komarnicka - dyrektor szkoły |
Osoba, która wprowadzała dane: | Aneta Szczecińska |
Data wytworzenia informacji: | 2005-02-22 09:13:22 |
Data udostępnienia informacji: | 2005-02-22 09:13:22 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2015-11-18 13:29:05 |