Główny Specjalista Ds. Systemu Zarządzania Jakością
1) Przygotowywania programu auditów.
2) Zawiadamiania naczelników wydziałów, samodzielnych stanowisk o zatwierdzeniu programu auditów na dany rok oraz informowanie o wprowadzonych do niego zmianach.
3) Przygotowywania informacji do naczelników wydziałów, samodzielnych stanowisk dotyczących przedkładania danych w zakresie wykonanych pomiarów wprowadzonych procesów.
4) Przygotowania zbiorczych zestawień wyników pomiarów poszczególnych procesów i pro-
cedur.
5) Prowadzenia rejestru działań korygujących i zapobiegawczych.
6) Identyfikowania dokumentacji, tj:
a) Norm ISO
b) egzemplarze wzorcowe
c) protokoły ze spotkań zespołu SZJ
d) sprawy różne
e) audit – sprawy różne
f) raporty z auditów wraz z protokołami niezgodności
g) ankiety
h) szkolenia
i) pomiary mierników
j) przegląd zarządzania
k) rejestr działań korygujących i zapobiegawczych
7) Przygotowywania zapisów w kartach zmian do: księgi jakości, procesów, procedur, instrukcji.
8) Przygotowania wzorcowych egzemplarzy księgi jakości, procesów, procedur, instrukcji.
9) Rozpowszechniania informacji , za potwierdzeniem ich odbioru o wprowadzonych zmianach w księdze jakości, procesach, procedurach, instrukcjach oraz wprowadzeniu zarządzeń burmistrza i wszelkich zmian dotyczących systemu zarządzania jakością.
10) Nadawania statusu dokumentom SZJ, tj.: księdze jakości, procesom, procedurom, instrukcjom, drukom.
11) Gromadzenia, rozpowszechniania, uaktualniania, archiwizowania dokumentacji SZJ.
12) Protokołowania posiedzeń komisji SZJ, czuwanie nad realizacją podjętych ustaleń.
13) Zbierania informacji o niezbędnych drukach dla potrzeb interesantów, przygotowanie w tym zakresie wymaganych zamówień.
14) Czuwania nad ciągłą dostępnością druków dla potrzeb interesantów
15) Nadzorowania wyposażenia do monitorowania. Utrzymanie wyposażenia w ciągłej przydatności ( legalizacja). Znakowanie wyposażenia w zakresie ważności legalizacji.
16) Przygotowania materiałów dla potrzeb analiz danych:
a) wpływające skargi i wnioski,
b) ankiety badające oczekiwania i satysfakcję interesantów,
c) raporty z auditów wewnętrznych,
d) działania korygujące i zapobiegawcze,
e) wyniki pomiarów efektywności, dokonywanych przez
f) naczelników poszczególnych wydziałów.