Zarządzenie nr 40/06
Burmistrza Miasta i Gminy w Bogatyni
z dnia 23.05.2006r.
w sprawie określenia zasad prowadzenia Centralnego Rejestru Umów w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200]r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy w Bogatyni zarządza, co następuje:
§1
Wprowadzam następujące zasady prowadzenia Centralnego Rejestru Umów w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, zwanego dalej Rejestrem.
§2
Prowadzenie Rejestru należy do zakresu obowiązków Biura Burmistrza.
§3
Podstawą dokonania wpisu w Rejestrze jest oryginał umowy zawierający wszystkie wymagane elementy, w szczególności:
- tytuł umowy,
- nazwę stron umowy,
- przedmiot umowy,
- cenę (wartość świadczenia),
- podpisy stron umowy potwierdzające złożenie oświadczenia woli zawartego w treści umowy,
- parafy radcy prawnego. Skarbnika Gminy lub innych osób wymagane przepisami prawa lub Regulaminu Urzędu Miasta i Gminy
Dokumenty nie spełniające w/w warunków nie podlegają rejestracji w Rejestrze.
§4
Zakres informacji wymaganych w prowadzonym rejestrze, które powinny być uwzględnione w każdej pozycji Rejestru przy dokonywaniu rejestracji umowy powinien zawierać:
- liczbę porządkową wpisu
- będącą nr umowy w Rejestrze,
- datę zawarcia umowy,
- stronę umowy,
- treść umowy (czego dotyczy umowa)
- czytelny podpis osoby dokonującej wpisu
- datę dokonania wpisu,
- uwagi (np. aneks, itp.)
§5
1.Oryginały umów na podstawie, którycłi dokonano wpisu do Rejestru stanowią załączniki do Rejestru.
2.W przypadku prowadzenia Rejestru w formie elektronicznej należy dokonywać wydruków z rejestru w okresach miesięcznych. Podpisane przez osobę odpowiedzialna za prowadzenie Rejestru wydruki stanowią załączniki do Rejestru.
§6
1.W przypadku konieczności wydania umowy z ze zbioru załączników do Rejestru, wnioskodawcy wydaje się kopię umowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem..
2.Wydanie oryginałów umów może nastąpić tylko na żądanie uprawnionego organu upoważnionego na podstawie przepisów ustaw szczególnych.
§7
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.