|
Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia na podstawie art.3 a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora ds. inwestycji
Wymagania obligatoryjne:
-
wykształcenie wyższe, kierunek budownictwo, inżynieria środowiska
-
preferowane specjalności: konstrukcje budowlane i inżynierskie, budowa dróg i mostów,
-
dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel)
-
wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność rozwiązywania problemów
Zakres wykonywanych zadań:
- Współdziałanie z Wydziałem Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych w opracowaniu programu rozwoju miasta i gminy oraz wykonywaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w oparciu o zatwierdzony plan ogólny zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy oraz lokalne potrzeby rad osiedlowych i sołeckich, zgodnie z zatwierdzonym budżetem.
- Wykonywanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym przebiegiem realizacji inwestycji oraz ich rozruchem a w szczególności:
- przekazanie wykonawcy terenu budowy,
- współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami,
- nadzorowanie dostaw maszyn i urządzeń stanowiących wyposażenie inwestycji w zakresie i terminach uzgodnionych i dostosowanych do terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji inwestycji,
- prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową,
- uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji,
- przekazywanie zrealizowanych obiektów do użytkowania,
- rozliczanie inwestycji,
- prowadzenie okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji oraz analiz finansowych,
- Wykonywanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z realizacją remontów bieżących obiektów gminnych.
- Koordynowanie prac w zakresie robót związanych z rozbudową sieci cieplnych oraz gospodarką wodno-ściekową z innymi jednostkami ( spółkami) realizującymi zadania na terenie miasta i gminy.
Zakres odpowiedzialności:
- zgodnie z zakresem czynności
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – CV
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. realizacji inwestycji” w terminie do dn. 09.04.2008r.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną poinformowani o terminie II etapu rekrutacji.
Ilość odwiedzin: | 225 | Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o naborze | Skrócony opis: | na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. inwestycji | Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Jasińska | Osoba, która odpowiada za treść: | Olimpia Stanaszek | Osoba, która wprowadzała dane: | Tomasz Kuczaj | Data wytworzenia informacji: | 2008-03-26 09:00:00 | Data udostępnienia informacji: | 2008-03-26 10:00:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2008-04-07 17:08:56 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|