BURMISTRZ MIASTA I GMINY
W BOGATYNI
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko podinspektora rachunkowości w Wydziale Budżetowym Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- preferowane: ekonomiczne,
b) przy wykształceniu wyższym minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych,
c) przy wykształceniu średnim minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych,
d) spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.),
II. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw o :
- rachunkowości,
- finansach publicznych,
- dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- zamówieniach publicznych,
- samorządzie gminnym,
b) umiejętność praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy poparta doświadczeniem zawodowym,
c) umiejętność bieglej obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,
d) umiejętność pracy w stresie,
e) odpowiedzialność, obowiązkowość, staranność, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
III. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
1. Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania określone w zakresie czynności tj.:
- dochodach wydatków Urzędu Miasta i Gminy, księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont analitycznych ewidencji księgowej i wyciągów bankowych,
- ewidencja rachunków dochodów własnych Urzędu Miasta i Gminy: księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont analitycznych ewidencji księgowej i wyciągów bankowych,
- kontrola terminowości dokonywania wpłat z tytułu zajęcia pasa drogowego, wysyłanie upomnień do dłużników,
- sporządzanie wydruków z wykonania budżetu dla wydziałów Urzędu Miasta i Gminy.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
4. Dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,
5. Kwestionariusz osobowy,
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności.
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin: do dnia 5 lipca 2006 r.,
2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,
3. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1,
Biuro Obsługi Interesanta (pok. nr 3) lub listem poleconym.
VI. Dodatkowe informacje:
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane,
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowane o terminie przeprowadzenia II etapu naboru,
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- Szczegółowy tryb przeprowadzania naboru określa Regulamin Naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na stanowiska Kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).