Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
na podstawie art.3 a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektora ds. realizacji inwestycji
Wymagania obligatoryjne:
-wykształcenie wyższe , kierunek budownictwo, inżynieria środowiska
-preferowane specjalności: konstrukcje budowlane i inżynierskie, budowa dróg i mostów, sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych
-co najmniej 3 letni staż pracy
-dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel)
-wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe
-uprawnienia budowlane do projektowania bądź nadzorowania robót budowlanych,
-dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność rozwiązywania problemów
Zakres wykonywanych zadań
1.Współdziałanie z Wydziałem Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych w opracowaniu programu rozwoju miasta i gminy oraz wykonywaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych w oparciu o zatwierdzony plan ogólny zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy oraz lokalne potrzeby rad osiedlowych i sołeckich, zgodnie z zatwierdzonym budżetem.
2.Wykonywanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym przebiegiem realizacji inwestycji oraz ich rozruchem a w szczególności:
a)przekazanie wykonawcy terenu budowy,
b)współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami,
c)nadzorowanie dostaw maszyn i urządzeń stanowiących wyposażenie inwestycji w zakresie i terminach uzgodnionych i dostosowanych do terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji inwestycji,
d)prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacją techniczną i finansową,
e)uczestnictwo w odbiorach prowadzonych inwestycji,
f)przekazywanie zrealizowanych obiektów do użytkowania,
g)rozliczanie inwestycji,
h)prowadzenie okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji oraz analiz finansowych,
3.Wykonywanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z realizacją remontów bieżących obiektów gminnych.
4.Koordynowanie prac w zakresie robót związanych z rozbudową sieci cieplnych oraz gospodarką wodno-ściekową z innymi jednostkami ( spółkami) realizującymi zadania na terenie miasta i gminy.
Zakres odpowiedzialności
-zgodnie z zakresem czynności
Wymagane dokumenty
-list motywacyjny
-życiorys – CV
-kserokopie świadectw pracy
-kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
-kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
ul. Daszyńskiego 1 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. realizacji inwestycji” w terminie do dn. 07.08.2007r.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną poinformowani o terminie II etapu rekrutacji.