Nazwa sprawy:
Zajęcie pasa ruchu drogowego w pasie drogi gminnej w celu prowadzenia robót
Opis procedury:
Aby uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa ruchu drogowego w celu prowadzenia robót należy wypełnić wniosek, dołączyć dokumenty i postępować zgodnie z n/w wymaganiami.
Niezbędny formularz: wniosek IPR –III /1 /3
Wymagane dokumenty:
- plan sytuacyjny w skali 1:500 z zakreślonym kolorem czerwonym obrysem zajętej powierzchni pasa drogowego
i podaniem wymiarów ( powierzchni w m²),
- projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez policję oraz pracownika Wydziału Przygotowania i Realizacji Inwestycji,
- informacje o sposobie zabezpieczenia robót,
- szczegółowy harmonogram robót ( rodzaj prowadzonych robót, data rozpoczęcia i zakończenia),
- uzgodnienia dokumentacji – do wglądu,
- oświadczenie o posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę lub o zgłoszeniu robót do Starostwa Powiatowego
w Zgorzelcu (kopia decyzji lub zgłoszenia),
- postanowienie burmistrza zezwalającego na umieszczenie (lokalizację) – urządzenia-obiektu, w pasie drogowym (kopia),
- dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty:
Wysokość opłat za wydanie decyzji na zajęcie pasa ruchu drogowego określa Uchwała Nr XX/183/04 Rady Gminy i Miasta w Bogatyni z dnia 17 listopada 2004r. w pasie drogowym, które należy uiścić w kasie urzędu w Bogatyni przy
ul. Daszyńskiego 1 lub na bankowy rachunek urzędu 97 8392 0004 3900 2059 2000 0030.
Termin załatwienia sprawy: do 1 miesiąca
Forma załatwienia sprawy: decyzja administracyjna,
od której stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Miejsce złożenia dokumentów:
- Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni, ul. Daszyńskiego 1, Biuro Obsługi Interesanta, parter, pok. nr 3
- Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni, ul. 1-go Maja 29, Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji, parter, pok. nr 4,
- złożenie wniosku może nastąpić także za pośrednictwem poczty.
Miejsce odebrania dokumentów:
Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji przy ul. 1-go Maja 29 pok. nr 4 lub za pośrednictwem poczty
Sprawę prowadzi/informacji udziela:
Józef Kacperek - inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji
pok. nr 4, tel. 075 77-39-480 wew. 26
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.)
GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek 8.00 - 18.00
wtorek - czwartek 7.30 – 15.30
piątek 7.00 –15.00