logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A



              GŁÓWNY SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ 


1) Przygotowywania programu auditów.
2) Zawiadamiania naczelników wydziałów, samodzielnych stanowisk o za-twierdzeniu programu auditów na dany rok oraz informowanie o wpro-wadzonych do niego zmianach.
3) Przygotowywania informacji do naczelników wydziałów, samodzielnych stanowisk dotyczących przedkładania danych w zakresie wykonanych pomiarów wprowadzonych procesów.
4) Przygotowania zbiorczych zestawień wyników pomiarów poszczególnych procesów i procedur.
5) Prowadzenia rejestru działań korygujących i zapobiegawczych.
6) Identyfikowania dokumentacji, tj:
a) Norm ISO
b) egzemplarze wzorcowe
c) protokoły ze spotkań zespołu SZJ
d) sprawy różne
e) audit – sprawy różne
f) raporty z auditów wraz z protokołami niezgodności
g) ankiety
h) szkolenia
i) pomiary mierników
j) przegląd zarządzania
k) rejestr działań korygujących i zapobiegawczych
7) Przygotowywania zapisów w kartach zmian do: księgi jakości, procesów, procedur, instrukcji.
8) Przygotowania wzorcowych egzemplarzy księgi jakości, procesów, proce-dur, instrukcji.
9) Rozpowszechniania informacji , za potwierdzeniem ich odbioru o wprowa-dzonych zmianach w księdze jakości, procesach, procedurach, instruk-cjach oraz wprowadzeniu zarządzeń burmistrza i wszelkich zmian doty-czących systemu zarządzania jakością.
10) Nadawania statusu dokumentom SZJ, tj.: księdze jakości, procesom, pro-cedurom, instrukcjom, drukom.
11) Gromadzenia, rozpowszechniania, uaktualniania, archiwizowania doku-mentacji SZJ.
12) Protokołowania posiedzeń komisji SZJ, czuwanie nad realizacją podję-tych ustaleń.
13) Zbierania informacji o niezbędnych drukach dla potrzeb interesantów, przygotowanie w tym zakresie wymaganych zamówień.
14) Czuwania nad ciągłą dostępnością druków dla potrzeb interesantów
15) Nadzorowania wyposażenia do monitorowania. Utrzymanie wyposażenia w ciągłej przydatności ( legalizacja). Znakowanie wyposażenia w zakresie ważności legalizacji.
16) Przygotowania materiałów dla potrzeb analiz danych:
a) wpływające skargi i wnioski,
b) ankiety badające oczekiwania i satysfakcję interesantów,
c) raporty z auditów wewnętrznych,
d) działania korygujące i zapobiegawcze,
e) wyniki pomiarów efektywności, dokonywanych przez
f) naczelników poszczególnych wydziałów.”

Ilość odwiedzin: 4711
Nazwa dokumentu: Tryb działania
Podmiot udostępniający: UMiG Bogatynia
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Łohyn
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-27 11:53:32

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner