| |
Wydział |
Nr. |
Wydanie |
|
I |
WYDZIAŁ PODATKOWY |
|
|
|
1. |
Oświadczenie o stanie majątkowym podatnika |
1 |
1 |
|
2. |
Zestawienie dotyczące powierzchni gruntów |
2 |
1 |
|
3. |
Dane dotyczące przedmiotów opodatkowania |
3 |
1 |
|
4. |
Deklaracja w sprawie podatku od nieruchomości na rok... |
4 |
1 |
|
5. |
Informacje o lasach |
5 |
1 |
|
6. |
Informacje o gruntach będących w posiadaniu osób fizycznych w celu ustalenia podatku rolnego na rok... |
6 |
1 |
|
7. |
Deklaracja w sprawie podatku rolnego od gruntów od osób prawnych i państwowych jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej |
7 |
1 |
|
II |
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH |
|
|
|
8. |
Zawiadomienie |
8 |
1 |
|
III |
WYDZIAŁ INFRASTUKTURY I OCHRONY ŚRODOWISKA |
|
|
|
9. |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów |
9 |
1 |
|
10. |
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa ruchu drogowego |
10 |
1 |
|
IV |
WYDZIAŁ GOSPODARKI GRUNTAMI I HANDLU |
|
|
|
11. |
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu/poza miastem* sprzedaż |
11 |
1 |
|
12. |
Oświadczenie o rocznej wartości sprzedaży alkoholu |
12 |
1 |
|
13. |
wniosek o wydanie zaświadczenia uiszczeniu opłaty za napoje alkoholowe |
13 |
1 |
|
14. |
Zgłoszenie podjęcie działalności gospodarczej lub zmiany do istniejącego* wpisu nr.... |
14 |
1 |
|
15. |
Wniosek o wykreślenie z ewidencji działalności gospodarczej |
15 |
1 |
|
16. |
Wniosek na utrzymanie psa |
16 |
1 |
|
17. |
Wniosek w sprawie nabycia lokalu/budynku mieszkalnego, stanowiącego mienie gminy Bogatynia....... |
17 |
1 |
|
V |
KANCELARIA |
|
|
| 18. |
Wniosek o pobranie opłaty za kopię na nośniku papierowym lub elektronicznym...... |
18 |
1 |
|
VI |
WYDZIAŁ POLITYKI REGIONALNEJ |
|
|
|
19. |
Wniosek o zamianę wzajemną – z urzędu - lokalu mieszkalnego dla niżej wymienionych osób: |
19 |
1 |
|
20. |
Wniosek o przydział lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy dla niżej wymienionych osób: |
20 |
1 |
|
21. |
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie.... |
21 |
1 |
| VII |
WYDZIAŁ DO SPRAW SOCJALNYCH I SPOŁECZNYCH |
|
|
|
22 |
Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego |
22 |
1 |
|
23 |
Zaświadczenie urzędu skarbowego o wysokości dochodów uzyskanych przez członków rodziny w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych |
23 |
1 |
|
24 |
Oświadczenie członków rodziny o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy osób rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne |
24 |
1 |
|
25 |
Oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy niepodlegającego opodatkowaniu |
25 |
1 |
|
26 |
Oświadczenia członków rodziny o wysokości uzyskanego dochodu w poprzednim roku kalendarzowym |
26 |
1 |
|
27 |
Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego |
27 |
1 |
|
28 |
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego |
28 |
1 |
|
29 |
Wniosek o ustalenie prawa do dodatku z tytułu samotnego wychowywania dziecka dla osób, które otrzymywały do dnia 1 maja 2004 r. ustalone na siebie świadczenie z funduszu alimentacyjnego |
29 |
1 |