Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
- Księgi inwentarzowe.
- Rejestr pracowników.
- Ewidencja akt osobowych pracowników.
- Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli.
- Ewidencja zastępstw.
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych.
- Księga uczniów.
- Protokoły Rad Pedagogicznych, WDN
- Księga druków ścisłego zarachowania.
- Ewidencja dokumentacji szkolnej.
- Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych.
- Rejestr korespondencji.
- Ewidencja czasu pracy.
- Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego.
- Składnica akt dokumentacji szkoły.
- Rejestr umów
- Rejestr delegacji służbowych
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.
Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Dokumentacja klasowa
- Dziennik lekcyjny
- Sprawdziany, prace klasowe, testy
- Protokoły z zebrań klasowych
Nauczyciel powinien umożliwić rodzicom wgląd do ww. dokumentów z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Wychowawca powinien umożliwić wgląd rodzicom do dokumentów szkolnych
- Statut Szkoły,
- Wewnątrzszkolny System Oceniania
- Podstawy Programowe
- Protokoły Rady Rodziców /w sekretariacie szkoły/
Wydawanie duplikatów
Wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej – do pobrania w sekretariacie.
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię).
3. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu.
4. Opłatę należy wnieść na konto szkoły na podstawie faktury wystawionej przez księgowość.
5. Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni.
Wydanie duplikatu świadectwa szkolnego
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa - do pobrania w sekretariacie szkoły.
2. Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu.
4. Opłatę należy wnieść na Konto szkoły na podstawie faktury wystawionej przez księgowość.
5. Termin wykonania duplikatu świadectwa do 14 dni.
| Ilość odwiedzin: | 16014 |
| Nazwa dokumentu: | Archiwa danych |
| Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 5 w Bogatyni |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Czarnecka |
| Osoba, która odpowiada za treść: | Małgorzata Turkiewicz-Baczmańska |
| Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Czarnecka |
| Data wytworzenia informacji: | 2021-02-23 10:38:00 |
| Data udostępnienia informacji: | 2021-02-23 10:38:00 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 2021-02-23 13:31:36 |